zaterdag 7 september 2013

Hoe is het bedacht....

Hallo allemaal,

Spannend spannend...
Het begin van een blogger.
Waar ga je het over hebben....
Over thuis, de dieren, wat er gebeurd in de tuin, wat is er te zien op straat....

Nee daar gaan we het allemaal niet over hebben.
Wij gaan het hebben over pie's.

Hoe dit allemaal tot stand is gekomen??
Ik had een lekker recept gekregen van mijn moeder van een taart die ik vroeger wel is at.
Deze wilde ik zelf ook wel is maken om vriendlief ook wat anders lekkers voor te zetten.
En je weet wat ze zeggen.... De liefde van de man gaat ook door de maag....
Dit is helemaal goed gekomen.... Hij schepte 2x op... Dus is het lekker weet ik.
Later op de avond, toen hij lag uit te buiken van de lekkere maaltijd, stelde hij voor dat ik dit ook maar voor anderen zou maken. Maar dan in een kleiner formaat. Dus pie's die je voor tussen de middag goed kan klaar maken. Of als bijgerecht bij de hoofdmaaltijd.

En zo is het dus ontstaan. (Keuken)Princess gaat pies maken....

De lekkerste uiteraard. Hartige, zoete, met of zonder vlees en zelfs met vis.... En noem maar op.
Maar we beloven.... Ze worden stuk voor stuk lekker. En voor iedereen wat wils.

Natuurlijk gaan we ook foto's plaatsen van alles wat we maken.
Daarnaast zijn ze ook te bestellen voor een zacht prijsje.
Alle pie's worden door ons gemaakt met verse groente, het mooiste en lekkerste vlees en de beste vis van de visboer.

Heeft u zelf een idee van wat u lekker zou lijken in een pie.....??
Geef het aan ons door en wij gaan uiteraard kijken hoe we dit tot een verrukkelijke pie kunnen omtoveren.

Tot zover het allereerste bericht van Princesspie Pie.

En oja....
Er komt ook nog een webshopje aan zodat het bestellen wat sneller en makkelijker zal gaan.
Tot snel iedereen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten